Not That Kind of Girl

Både gamla och nya verk bjuder jag på här.

Älskade.

Publicerad 2009-04-27 19:25:16 i Allmänt,

Älskade, älskade du. Varje minut och varje sekund vill jag hålla dig tätt intill mig. Din hand i min, de passar som pusselbitar. Det vet både du och jag. Vi passar som pusselbitar. Vårsolen lyser lika starkt som min kärlek till dig. Som vår kärlek. Vårkärlek.

Älskade, älskade du. Drömmen om kärlek. Du kom. Drömmen förvandlades med din magi till verklighetens kärlek. Och det är vackrare. Skönare. Bättre. I oändlighet. I evighet. Mer än i drömmen. Som visade sig ha handlat om dig hela tiden. Bara dig. För alltid.

Älskade, älskade du. Vårkärlek. Den tredje våren. Den underbara våren. Det var då vi började. Älska. Vi är fortfarande lika fina. Lika bra. Tanken på oss gör mig lycklig som ingenting annat. Framtiden är vår. Din och min. Du och jag. Vi. Så som det alltid kommer vara.

Älskade, älskade du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det här stället handlar om mig, en 25-årig fru & mamma med rötterna i vackra sörmland men som numera är bosatt på västkustens pärla. Här bor jag ihop med min nyblivne man och snart ettåriga son. Vi drömmer om hus på landet men trycker just nu ihop oss i en tvåa i stan. Livemusik, familjeliv, fotografering och skratt - det är det som beskriver mig bäst. Hoppas du ska trivas här hos mig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela