Not That Kind of Girl

Både gamla och nya verk bjuder jag på här.

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2009-03-18 09:54:18 i Allmänt,

Här tänkte jag bjuda på lite mer eftertanke bakom orden..


I vanliga fall finner du mig på http://helajavlajag.blogg.se/, men där får inte den här delen av mig plats.
Jag har skrivit texter sedan tretton års ålder och gör fortfarande. Tyvärr har den biten hamnat lite i skymundan, så jag hoppas denna sidoblogg kan ändra på det.

Tänker bjuda på både gamla och nya texter här är tanken.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-18 09:56:40

Tack, titta gärna in på min blogg för tips och idéer =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-18 09:59:37

Vårkänslor? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det här stället handlar om mig, en 25-årig fru & mamma med rötterna i vackra sörmland men som numera är bosatt på västkustens pärla. Här bor jag ihop med min nyblivne man och snart ettåriga son. Vi drömmer om hus på landet men trycker just nu ihop oss i en tvåa i stan. Livemusik, familjeliv, fotografering och skratt - det är det som beskriver mig bäst. Hoppas du ska trivas här hos mig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela